13 Eylül 2013 Cuma

FLORMAR ALLIK FIRÇASI HAZİN SONUÇ :((

 

    HERKESE GÜNAYDIN :)

  Sizlere yaklaşık 2,5 aydır kullandığım ve bu zamana kadar hiçbir artı özelliğini görmediğim flormar allk fırçasından bahseteceğim ...

Yaklaşık 11 tl gibi bir rakama almıştım... İlk aldığımda küçük saklama çantası rengi çok çook hoşuma gitmişti.. Ama ne yazık ki göründüğü kadar da güzel değilmiş...

 


Şimdi gelelim ürün değerlendirmesine ...
 Bir kere allığı yüzünüze uyguladıgınız andan itibaren sanki fırçanın kılları yüzünüze batıyor o yüzden ben coğu zaman bu fırçayı kullanırken yüzeysel sürüp elimde dağıttığım günler oldu çaresizzz :///
 


 


Vee malesef severek aldıgım bu ürünün kıllarıda dökülmeye basladı. Flormarın bir çok ürününü severek kullanıyorum ama bu ürün beni hayal krıklığına uğrattı malesef :///



 Şimdi bu fırçayla ne yapacagımı bilemiyorum... Sanırım elveda ... :///
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder