29 Ekim 2013 Salı

NİVEA AQUA EFFECT MATLAŞTIRICI TONİK


Vee yine nivea yine nivea ☺️☺️☺️

Son zamanlarda cildimdeki yağlanma ve parlamadan dolayı tedbiri almanın zamanı gelmişti... 

Watsonsta satış danışmanının önerisi sonucu aldım... Yaklaşık 1aydır kullanıyorum... Parlanmayı tamamen önledi diyebilirim. Cildim karmadan yağlıya dönük oldugu için T bölgem günün son saatlerine doğru yağlanmaya başlıyor tabii. Ben bunun bir türlü önüne geçemiyorum nedense :s

Yaklaşık 12 tl gibi bir fiyata almıştım ve fiyatına göre gayet başarılı bir ürün. Tabii düzenli kullanıldığı takdirde.:) Ben ürünü yarıladım bile. Çok bereketli:) bana 1 ay daha gider bence:) 
Bu arada kokusu salatalık gibi kokuyor. Yüzünüze uyguladıgınızda ferahlık hissi uyandırıyor :)))

2 yorum:

  1. Parlamayı önlüyor olması şahaneymiş. Denenecekler listesine eklendi bile :)

    YanıtlaSil
  2. düzenli kullanınca gercekten etkisini görüyoruz bazı ürünlerin :)

    YanıtlaSil