30 Ağustos 2013 Cuma

C&S DÜNYASINDAN HERKESE MERHABA ...

  Öncelikle sayfamıza daha doğrusu sayfanıza hoşgeldiniz ...:)

Bu benim ilk yazım olacak ama inanın yazarken o kadar çok heyecanlanıyorum kii :/ sebebini bilmiyorum yani en son bu kadar heyecanlanmış mıydım onuda bilmiyorum ... bi kaç kusurum olursa artık bunu ilk gün heyecanıma verin ... aklımda o kadar çok yazmak istediğim sey vardı
ki bilgisayar başına geçince hepsini unuttum sanki birden :/ Nese zaten ilk yazımda sıkmayayım siziii ••• 
 

Aslında ben kozmetik ürünlerini paylaşmak istedim sizinle ama son zamanlarda hiç beklemediğim aslında hiç farkında bile olmadıgım bişe oldu..   => => Çeyizzzzzzzz :(  geçenlerde bir arkadasımla konuşurken farkettim bunu herkes hazırlıkları yapmış beklemede valla :))) bende de tık yok aman nolcak 2 tane tabak çanak !!!... :/// Ama malesef değilmiş öyle baya masraflı bir iş gibi görünüyor ee artık süsten püsten kısıp bunlara vereceğiz paramızı ;( 
budaa benim biricik kardeşimm :)

Bu sayfada tek bir şeye bağlı kalmayacagız ... Vee tabi ki bir tek benim yorumlarım değil birlikte tartışacagız bir ürünü yeri gelecek ben soracagım siz cevaplayacksnız.. yeri gelecek siz soracaksınız bende elimden geldiği kadarıyla cevaplamaya çalışacağım ... ☺☺☺

          ♥♥♥ Şimdi gelelim bu blogda neler bulacaksınız ... ♥♥♥
  ○ tabiki kozmetik ürünleri ... ♥  yemek,kahvaltı takımı vs. nereden kaç tl ye alınır müşteri memnuniyeti olan markalar vee aklıma gelen daha bir çok şeyyy ... ☺☺☺ Umarım çok güzel olur umarım bu ilk yazımı sıkılmadan okursunuz vee umarım vatana millete hayırlı bir blog açmışımdır... :) bir sonraki yazımda görüşmek üzere kendinizi çok çok iyi bakın :*

   

5 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. süperr süper olmuş okuyan o içtenliğinizi görüp kesinlikle begenecek bi yazı olmuş basarılarınızın devamını diliyorummm..tşkler tbrklerr:)))

    YanıtlaSil
  3. çookk çokk tşk ederim :D inş diğer yazılarımada böyle güzel yorumlar alırım :)

    YanıtlaSil
  4. Blogun hayirli olsun, aramiza hosgeldin :) takipteyim.

    YanıtlaSil
  5. çook çook teşekkür ediyorum :))))) ☺☺☺

    YanıtlaSil